U PROCESSU DI MOTOR ELECTRIC CUSTOMIZED NON-STANDARD
(1) Analisi di a dumanda
Prima di tuttu, u cliente mette in avanti a gamma di a dumanda, è scavamu prufondamente in a gamma di dumanda secondu a nostra sperienza, è sorte i documenti dettagliati di esigenza di prucessu.
(2) Discussione è determinazione di u prugramma
Dopu chì u cliente hà cunfirmatu chì i requisiti sò curretti, a discussione di u prugramma deve esse realizata, cumpresa a firma di u cuntrattu, a realizazione di discussione interna specifica nantu à a realizazione di ogni prucessu, è a determinazione di u pianu di realizazione di ogni prucessu.
(3) Disegnu di prugramma
Realizemu u disignu specificu di a struttura meccanica, u disignu elettricu è altre travagliu internu, mandemu i disegni di diverse parti à l'attellu di trasfurmazioni, è cumprà e parti acquistate.
(4) Trattamentu è Assemblea
Assemble ogni parte, è s'ellu ci hè un prublema cù a parte, riprogettate è prucessu. Dopu chì a parte meccanica hè assemblata, cumincià à fà debugging di cuntrollu elettricu.
(5) Pruduzzione
Dopu chì u cliente hè cuntentu di a prova di u produttu, l'equipaggiu hè trasportatu à a fabbrica è ufficialmente messu in produzzione.
PRECAUZIONI PER MOTORE ELECTRIC CUSTOMIZED NON STANDARD
Per piacè prestate una grande attenzione in a produzzione di mutori non standard cum'è i punti sottu:
•In u stadiu di preparazione di u prugettu, identificà i bisogni di u prugettu, specificazioni, cumpunenti è altri fattori, è selezziunà u squadra di cuncepimentu adattatu è a squadra di fabricazione.
•In a fase di cuncepimentu, rializà a valutazione di u prugramma per determinà a fattibilità è l'efficacità di u prugramma, è u disignu da parechji aspetti cum'è a selezzione di materiale, u pianu di custruzzione è u sistema di cuntrollu.
• In a fase di fabricazione è trasfurmazioni, u prucessu hè realizatu in stretta cunfurmità cù u schema di disignu, attente à a precisione di u mutore di trasfurmazioni, a selezzione di materiali è a maestria è ottimisazione di u prucessu.
• In a tappa di prova è debugging, pruvà è debug u mutore per truvà u fallimentu di i pezzi o i prublemi di assemblea, perchè u mutore non standard pò ghjucà a so propria funzione.
• Duranti a fase di stallazione è di cumissioni, fate attente à a coordinazione trà u mutore è altri sistemi, è ancu a sicurità in situ è altri fattori.
• Tappa di serviziu dopu à a vendita, furnisce u mantenimentu di u mutore, a riparazione, u supportu tecnicu è i servizii di furmazione tecnicu per assicurà a prestazione è a stabilità di u mutore à longu andà.